Сервісне обслуговування опалювальних приладів
Насос ддя промивки теплообмінників та радіатрів  Дані-Тепло

 

 

Основним із завдань, яке виконує Приватне підприємство "Дані-Тепло"- це гарантійне і післягарантійне сервісне обслуговування опалювальних,газових та вентеляційних приладів, а також, безпосередньо, і самих систем, в яких є присутні дані прилади. На даний час є сервісним центром відомих фірм Ferroli, Amina, РОСС.

 

Ведуться переговори про створення авторизованого сервісного центру по опалювальній техніці відомого світового бренда-VISSMANN/

 

На даний час багато відомих виробників опалювальних приладів вимагають гарантійного і післягарантійного обслуговування їхніх апаратів. Розглянемо на прикладі гарантійних зобов"язань споживачів по відношенню до газових котлів італійської фірми Ferroli:

    Користувач обладнання повинен після кожного року експлуатації забезпечити проведення техрічного обслуговування котла. необхідно звернутись до сервісного центру Ferroli протягом 1 місяця по закінченні щорічного терміну експлуатації.

    Якщо користувач не дотримається цієї вимоги, гарантійний термін складає 12 місяців від дня введення котла в експлуатацію , але не більше 18 місяців від дати продажу.

    Гарантійні зобов"язання є дійсними при обов"язковому дотриманні наступних умов:

     -монтаж устаткування виконано фахівцями організоції, що має відповідні ліцензії та дозволи на проведення даного виду робіт;

     -роботи по введенню обладнання в експлуатацію виконувались фахівцями зазначеної в гарантійному талоні сервісної організації;

     -обладнання встановлено з дотримання діючих СНІП/ДБН та інших діючих нормативів та правил, а також розпоряджень інструкції зоводу-виробника змонтажу.

    Гарантійний ремонт здійснюється зазначеною у талоні уповноваженою організацією на підставі правильно і повністю заповненого гарантійного талона. Протягом гарантійного терміну користувач має право набезоплатне усунення усіх несправностей, які виникли внаслідок прихованих дефектів, матеріалів чи конструкції пристрою

    Гарантійний термін на замінені після закінчення гарантійного терміну вузли, агрегати і запасні частини становить 6 місяців.

    у випадку провкдення гарантійного ремонту виробу гарантійний термін на виріб та його комплектуючі не змінюється.

    При не правельно чи неповністю заповненому гарантійному талоні претензії по гарантійним зобов"язанням не приймаються.

    У цьому випадку ремонт здійснюється уповноваженою організацією за рахунок користувача.

    Якщо виклик представника сервісного центру виявився необгрунтованим, користувач обладнення зобов"язаний відшкодувати витрати, пов"язані з виїздом майстра, у повному обсязі.

    Гарантійний термін зберігання становить п"ять років і обчислюється від дати виготовлення товару.

    Дата виготовлення товару зазначається у 10-значному серійному номері котла: 1,2 - цифри визначають рік випуску, 3.4 - цифри визначають тиждень випуску.

    Гарантія втрачає силу у випадку:

     -Пошкодження чи видалення серійного заводського номера обладнання;

     -Втручання в обладнання неуповноважених сервісних організацій;

     -Внесення конструктивних змін у виріб;

     -Котел не пройшов щорічне технічне обслуговування.

    Гарантія не поширюється на:

    Витратні матеріали;

    Усі види несправностей, спричинені:

     -неправельною експлуатацією, недбалим використанням, недотримання настанов інструкції з монтажу та експлуатації, СНІП/ДБН та інших діючих нормативів та правил;

     -неправильним монтажем чи пусконалагоджувальними роботами;

     -пошкодженнями при транспортуванні;

     -порушенням умов зберігання;

     -перепадами електричної напруги, або вихід значення напруги з робочого діапазону;

     -електричні плати які мають механічні пошкодження, спричинені виходом параметрів електричного живлення за межі робочого діапазону (підвищена напруга, сила струму тощо)

     -зменшенням або збільшенням тиску газу поза межами норми;

     -незалежною тягою в димоході та конденсації водяної пари у димоході;

     -утворенням накипу у гідравлічних вузлах котла;

     -порушенням пломб зоводу-виробника або сервісної організації, та інших пошкоджень, які виникли не з вини виробника;

     -використанням неоригінальних запасних частин і комплектуючих, неякісних чи невідповідних витратних матеріалів;

     -підключенням обладнання до кумонікацій і систем (електроживленням, водопровід, димохід, газ і тощо), які не відповідають ДСТ/ДСТУ, вимогам СНІП/ДБН і настановам інструкцій з монтажу та експлуатаціївиробу;

     -використанням енерго і теплоносіїв, що не відповідають ДСТ/ДСТУ, вимогам СНІП/ДБН і настановам інструкцій з монтажу та експлуатації виробу;

     -природніми явищами, стихійними лихами, пожежею тощо;

     -потраплянням у виріб сторонніх предметів, комах тощо.

    Для надійної безвідмовної роботи обладнання рекомендується встановлення газового фільтра, фільтра для гарячого водопостачання і фільтра на зворотному трубопроводі  системи опалення. Для захисту електричної частини обладнання бажано використовувати - джерела безперервного живлення, стабілізатори напруги або реле напруги.Необхідно забезпечити наявність контуру заземлення.

    Задля вашої безпеки!

    Монтаж, введення в експлуатацію, ремонт і обслуговування повинні здійснюватись тільки фахівцями, навченими та асестованими виробником обладнання - представництвом Ferroli S.p.A.

    Про адреси і телефони уповноважених сервісних центрів Ви зможете довідатись у продавця або в представництві Ferroli S.p.A. в Україні.

 





створення сайтів, розробка дизайну